ברוכים הבאים לקיבוץ קטורה, קיבוץ שיתופי אמיתי כמו של פעם, רק 30 דקות מאילת וסמוך לאתרי טיולים מרהיבים כגון: פארק תמנע, פארק יטבתה, חולות כסוי, ועוד.

קיבוץ קטורה מציע לינה בערבה למשפחות באווירה פסטורלית ומדברית.

בקיבוץ 44 חדרי אירוח מרווחים ונעימים האידיאליים למשפחות, זוגות וקבוצות מהארץ ומחו"ל. 

לרשותכם מגוון חדרי אירוח ביניהם חדרי מרולה זוגיים, יחידות פיטייה משפחתיות ודירות ארגנייה.
כל החדרים מעוצבים לנוחיותכם, ובכולם מטבחון, מקלחת ושירותים, טלוויזיה חדישה בכבלים ומקרר. אנו מציעים לאורחינו למצוא הפוגה מהחום בבריכת השחייה ולהתרווח בלובי בית הארחה הממוקם בסמוך לחדרי האירוח. 

על מנת להשלים חווית אירוח קיבוצי מושלמת, אנו מגישים את ארוחות הבוקר, הצהריים והערב בחדר האוכל הכשר של הקיבוץ, ומאפשרים לאורחינו להכיר ולחוות את חיי הקיבוץ והקהילה התוססים שלנו.

 

כמו כן, הנכם מוזמנים למפגש מרתק של קהילה קיבוצית-שיתופית, ערכית ומסורתית ביחד עם חתירה לחדשנות טכנולוגית, יזמות ועשייה. בסיור בקיבוץ קטורה נחשף לאלמנטים אלו, לקהילת הקיבוץ ולמגוון ענפי המשק. הסיור כולל תצפית על השדה הסולארי הראשון בישראל ובמזרח התיכון, ביקור בכפר ההדגמה והפיתוח לטכנולוגיות אופ-גריד וגם ביקור והסבר על "מתושלח"- שריד אותנטי מתקופת בית המקדש.   

נמשיך בהסבר ותצפית על החווה החדשנית ביותר מסוגה בעולם לגידול אצות המשתמשת בטכנולוגיה מתקדמת ומאפשרת חקלאות מים בלב המדבר.

לסיום נקנח בטעימות של ליקרים מקומיים ותמרים בלובי בית הארחה.

לפרטים נוספים:

טלפון: 08-6356658

מייל: Reception@ketura.co.il

אתר:  https://www.keren-kolot.co.il/

מאפייני עסק

  • טלויזיה בכבלים/לווין

המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי