מרכז המבקרים של יד מרדכי "בית הדבש והדבורה" הינו אטרקציה מהנה לכל הגילאים ובמיוחד עבור משפחות עם ילדים, הביקור בבית הדבש והדבורה כולל הדרכה של דבוראי מקצועי ומיומן, צפייה בפתיחת כוורת, צפייה בסרט, משחקי תפקידים והפעלות מיוחדות בסוף הפעילות נלקק דבש מתוק.

סיור חלוצי בקיבוץ בעגלה רתומה לטרקטור – "קיבוצניק ליום אחד"-
עם סיום הפעילות בבית הדבש והדבורה יוצאים המבקרים לסיור מלהיב בעגלה רתומה לטרקטור ברוח קיבוצית בין ענפי הקיבוץ – הרפת, בית האריזה ופרדסי הקיבוץ במהלכו לומדים המשתתפים על תהליכי הגידול והפעילות שמאפיינים כל אחד מהם.

בית האוסף – "בית קיבוץ של פעם"
קיבוץ יד מרדכי הצליח לשמר ולשחזר את חיי הקיבוץ של פעם והמבקרים יכולים לחזור בגלגל הזמן אל ימי תחילת הקיבוץ לפני קום המדינה בבית האוסף – "בית קיבוץ של פעם". בתחנה זו משתתפים המבקרים בפעילות חווייתית באווירה של חזרה בזמן נוסטלגית אל ראשית ימי הקיבוץ. הזיכרונות, החפצים והסיפורים מצליחים לשעשע ולהצחיק את המבוגרים והצעירים כאחד. הצעירים לומדים להכיר חפצים שאינם קיימים עוד בחיי היום יום של העולם המודרני.


מפה


מאפייני עסק

  • אתר נגיש
  • דמי כניסה
  • חניה חינם
  • לילדים
  • פיקניק

מפה

קיבוץ יד מרדכי

המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



צור קשר עם חוויה קיבוצית מתוקה -יד מרדכי
[post_id]

מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי