אתר מוזיאון המים והביטחון הינו שער הכניסה לנגב, הן מבחינה גיאוגרפית והן מבחינה רעיונית. הביקור במוזיאון מספק למבקרים הצצה ייחודית להבנת מידע בתהליך ההתיישבות, המים, החקלאות ומלחמות ישראל בנגב משנות ה-30 ועד מלחמת העצמאות. האתר היווה נקודה מכרעת בחיזוק ההתיישבות בנגב על ידי שאיבת מים ופריסת צינור מים ליישוב היהודי בנגב, מה שאפשר הקמת ישובים נוספים בנגב וגרם לוועדת האו"ם לספח את הנגב לשטח היהודי בתכנית החלוקה.

מה באתר: האתר כולל מגוון מוקדי פעולות והדרכה המשלימים זה את זה: מבנה המוזיאון, מבנה בית המשאבות, אוהל אירוח אותנטי, חורש טבעי, פינות ישיבה מוצלות, תצפיות מרהיבות, נקודות מידע ושירותים. המקום נגיש ומותאם לנכים.

לקהל הרחב: הסיור המרתק עוסק בתהליך ההתיישבות בנגב מתחילת שנות ה-30 ועד ימינו. כהרחבה לנושא ניתן לבצע סיורים העוסקים במים כגורם מכריע להתיישבות, בבדואים, בחקלאות, סיורים ליליים ואקטואליה. כל פעילות מותאמת לצרכי הקבוצה ונבנית על ידי מדריכים מקצועיים בליווי מלא.

לילדים: פעילות חזיתית וחווייתית המותאמת לצרכים, בתיאום מראש.


מפה


מאפייני עסק

  • אתר נגיש
  • בתיאום מראש
  • לילדים

המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי