אל מול שמורת האלמוגים באילת פועל למעלה מ -30 שנים מנטה מרכז צלילה ישרוטל (לשעבר רד סי ספורט קלאב), המעניק שירותי צלילה לעשרות אלפי לקוחות מרחבי הארץ והעולם ופועל באישור ותחת בדיקה של רשות הצלילה הישראלית.

המועדון נחשב לאחד ממרכזי הצלילה הטובים והמובילים באילת ובארץ בכלל. במנטה מוסמכים אלפי צוללנים מידי שנה על ידי צוות הדרכה מצטיין ומספקים רמת שירות ואיכות גבוהה, תנאי מחיה מצוינים, מתקנים מתקדמים ואמצעי הדרכה מהמובילים באילת ובעולם.

מבחר הפעילויות כולל: צלילות היכרות, קורסי צלילה, קורסים מתקדמים, דייבמאסטר, קורס מדריכים, מדריך התמחויות וצלילה טכנית.

שלבי הקורס הבסיסיים נעשים בסביבה ידידותית בבריכת הצוללים הפרטית של המועדון, דבר המקל מאוד על חניכי הקורס ויוצר תנאי לימוד אידיאלים עבור החניכים לפני המעבר לים בהמשך הקורס.

ב'מנטה' מרכז צלילה ישרוטל מאמינים כי לכל אחד מגיעה ההזדמנות לחוות את העולם התת ימי הקסום של הים האדום בדרך הנעימה והמקצועית ביותר ובהתאמה מציעים מתקן איכותי ומסודר הכולל שטחים ציבוריים רחבים, שירותי הסעות, מלתחות מפנקות וסאונה, מכונות מזון ומזנון לארוחות חמות וכיתות לימוד ממוזגות ומצוידות במיטב אמצעי מולטימדיה וכן סידורי לינה נוחים במלון ים סוף.


מפה


מאפייני עסק

  • בתיאום מראש
  • חניה חינם
  • לילדים
  • נגישות חלקית

מפה

חוף אלמוג, אילת

המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי