כשהלילות הופכים לימים והימים הופכים ללילות

לחודש הרמדאן יש קסם מיוחד – השקט, התפילות והאווירה הרוחנית בשעות הבוקר, מול הרחובות המלאים עד אפס מקום בשעות הקטנות של הלילה, דוכני הממתקים הפזורים בצדי הרחובות, ריחו של הקטאיף המפורסם הנישא באוויר, צלילי תפילת אל-תראוויח הנערכת מתחת לכיפת השמים והשווקים המיוחדים הנפתחים עם רדת הערב ומלאים כל טוב.

העיר שמשלבת חקלאות ותעשייה, עירוניות וכפריות, קידמה וטכנולוגיה עם מסורת ושבטיות תארח אתכם לסיור וארוחה בלתי נשכחת ולהצצה אל התרבות הבדואית-מוסלמית בערב של חושים, מנהגים, מסורות, אנשים וטעמים בתקופה החשובה ביותר בתרבות הערבית – מוסלמית, תקופת הרמדאן.

החוויה כוללת סיור מודרך באוטובוס ברחבי העיר עם מדריך בדואי מוסמך, שיספר על העיר המרתקת ויפלפל בסיפורים פיקנטיים על העיר ועל המסורת הבדואית.

במהלך הסיור יכירו המבקרים את תפילות החג, יחוו סיור רגלי בשוק המקומי הצבעוני, וייהנו מהכנסת אורחים כמיטב המסורת הבדואית בארוחת "איפטר" (ארוחת שבירת הצום) ביתית אותנטית.

לאחר הארוחה יוכלו לצאת לסיור לילי וליהנות מאירועי תרבות שיתקיימו ברחבי העיר.


מפה


מאפייני עסק

  • לילדים
  • ללא תשלום
  • פתוח בשבת

מפה

רהט

המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי