יום חמישי 21.2

 

דרום אדום LIVE

שולי רנד – "מנקודה טובה ועד רצוא ושוב" – מופע חדש – אולם מבועים

שעות: פתיחת דלתות" 20:30 תחילת מופע: 21:00 מחיר: מכירה מוקדמת 119 ₪, ביום האירוע 140 ₪. לפרטים והזמנות: 8949* או  habsor.co.il/daromadom-live.

רגע לפני צאת האלבום החדש, יחשוף רנד בליווי ההרכב המשובח שלצידו, שירים חדשים בשילוב שיריו האהובים והמרגשים מ"נקודה טובה" ביניהם: אייכה , מה התכלית , המשורר  ושירים נוספים מהמופע המצליח "ת'מבינת'י".

באווירה מוזיקלית של קודש וחול, בקולו החודר של רב-אמן, המילים, הניגונים ומספר הסיפורים חודרי הלבבות וחוצי המגזרים.

מופע בישיבה ללא מקומות מסומנים.

 

 

יום שישי 22.2

 

דרום אדום LIVE

דויד ויהונתן – דויד ברוזה ויהונתן גפן – אולם דורות – קיבוץ דורות

שעות: שעות: פתיחת דלתות:20:30, תחילת מופע:21:00, מחיר: מכירה מוקדמת 134 ₪, ביום המופע 149 ₪. לפרטים והזמנות: 8949* או habsor.co.il/daromadom-live.

 מופע מיוחד של השניים על במה אחת במופע המשלב את היצירה המשותפת לאורך השנים. הטקסטים הסאטיריים של יהונתן לצד קטעים חדשים, שירים אשר הפכו לאורך השנים לחלק מהתרבות של המיתולוגיה הישראלית ובהם: "יהיה טוב", "האישה שאיתי", "החיים הם חומר טוב", "סיגליות", "חיפה", "ברקים ורעמים" ועוד רבים.

 

שישי צבעוני "הפנינג מקומי סביבתי" – מתחם הפיינטבול וחוות הסוסים – קיבוץ כרמים

שעות פעילות: 10:00-14:00, לפרטים: 077-7295706.

רכיבה על סוסים בשדות הפורחים, ביקור במתחם טיפולי חוויתי שמשלב סוסים, פיינטבול ומרחבים. במתחם מוזיקה נעימה ומרגיעה. פעילות לכל המשפחה, סיור בנקודות ציון מסביב לקיבוץ תוך הסבר על הסביבה בעבר ובהווה. סיום הניווט בתצפית כרמים שם תתאפשר הכנת פיתות בטאבון ותפו"א במדורה. האיסוף לנקודת ההתחלה יהיה בטרקטור ועגלה.

ההרשמה מראש בלבד.

 

יום שבת 23.2

 

דרום אדום LIVE

הדג נחש – וולקאם טו יזראל (אורח מיוחד טונה) – אולם אשכול ע"ש שמוליק שילה

שעות: פתיחת דלתות:14:30, תחילת הופעה: 15:00, מחיר למבוגר מעל גיל 12: 114, מחיר לילד גיל 3-12: 70 ₪, מחיר משפחתי 2+2: 300 ₪, מחיר משפחתי 2+3: 350 ₪.

 לפרטים והזמנות: 8949* או  habsor.co.il/daromadom-live.

סיבוב הופעות בעקבות צאת האלבום "וולקאם טו איזראל".

הם הלהקה המצליחה ואהובה בישראל, עם 22 שנות פעילות, אלבומי זהב, פלטינה ובעיקר מטען שירים שתופסים אצל כל אחד מאתנו רגע, תקופה ומצב בחיים. אלבומם החדש, והעשירי במספר (!) של הדג נחש, מוצא אותם במצב חדש.

הם עדיין שובבים וחובבי בילויים, והם עדיין כמהים לשינויים מפליגים בחברה ובמדינה ומוכנים גם לעבוד בשביל השינויים הללו, אבל הם גם מפוכחים יותר. בוגרים יותר.

לפני ההופעה תתקיים בלובי האולם, מופע חימום של מגמת המוזיקה של "ביכורים"– הפנימיה למצוינות באמנויות באשכול.

 

במהלך השבוע – יום שלישי 26.2

 

חגיגת נשים במתחם "עינות בר" להעצמה והתחדשות

שעות: 10:00-19:00, לפרטים: 0777295877.

הרצאות וסדנאות של צמיחה והתחדשות במים וביבשה,  watsu wata שולחנות טיפולים, פעילויות תנועה וספורט, צמיחה משותפת, נשים בדואיות ויהודיות למען הנגב, ארוחה בדואית.

הכניסה מגיל 18בתיאום מראש, כרטיסים לפסטיבל במכירה מוקדמת בלבד. מספר המקומות מוגבל. ניתן להתארח בסוויטות ובווילת הבוטיק.


המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי