יום חמישי 14.2

 

דרום אדום LIVE

טיפקס – אולם דורות – קיבוץ דורות

שעות: פתיחת דלתות: 20:30, תחילת הופעה: 21:00, מחיר: 134 ₪. להזמנת כרטיסים: 8949* או habsor.co.il/daromadom-live  .

טיפקס נולדה לפני שלושים שנה באולם דורות. עכשיו, אחרי 10 אלבומים שרובם הגיעו למעמד פלטינה וזהב, אחרי שקטפה המון תארים, ניפקה עשרות להיטים וכבשה את כל הבמות הגדולות חוזרת טיפקס למופע מקפיץ ומרגש בכור מחצבתה.

טיפקס בהרכב הגדול והמגובש ביותר בכל הזמנים – תשעה נגנים שמצלצלים היטב, ביניהם ארבעה מההרכב המקורי וחמישה מוסיקאים נוספים ובהם התגלית המופלאה והמסקרנת הזמרת דניאל קריאף.

 

יום שישי 15.2

מרוץ הכלניות ה-6 של קק"ל – יער שוקדה (באר מרווה)

זינוק: 15 ק"מ – 07:40, 10 ק"מ – 08:00, 5 ק"מ – 8:25, 2 ק"מ – 9:40. לפרטים והרשמה: daromadomrun.co.il.

מרוץ הכלניות החמישי יכלול 3 מקצים תחרותיים של ריצה למרחקים של 5 ק"מ ,10 ק"מ וחידוש קטן- השנה נוסף גם מקצה של 15 ק"מ. משתתפי המרוץ ייהנו מחווה ייחודית של ריצה בנופים מרהיבים ובלב שדות ומרבדי פריחה. ההשתתפות באירוע בהרשמה מראש בלבד. נקודת התכנסות ויציאה מ"באר מרווה" מול קיבוץ עלומים. בסיום ייערך טקס הענקת גביעים.

 

"מרתון הרכבים" – כפר ביכורים – מחלבת צאלה (חוות משק צאן)

שעות פעילות: 10:00-16:00, ללא תשלום. לפרטים 077-7295712.

20 הרכבים מוזיקליים שונים, למעלה מ-50 קטעי מוזיקה והשנה גם בוגרי הכפר ומדריכי מוזיקה מכל הזמנים ישתתפו במופעים. אנחנו רצים – ואתם מדלגים בין הבמות. 31  נגנים, נגניות, זמרים וזמרות, על במות מקבילות, האירוע פתוח לקהל הרחב ומתאים ממש לכל המשפחה.

הקהל הרחב מוזמן להגיע וליהנות ממוסיקה ואווירה ניעימה, לאכול ארוחת בוקר ולרכוש סל פיקניק. 'ביכורים' הינו כפר נוער חדשני וייחודי אשר הוקם בשנת 2014 במטרה לטפח מצוינות בתחום האומנויות בקרב נוער מהפריפריה/ בכפר לומדים התלמידים בשתי מגמות עיקריות – מגמת מוזיקה ומגמת אמנות חזותית , בכיתה ט-יב מכל הארץ.

 

 

 

יום שבת 16.2

 

"אחת ושניים" – מתחם החמאם בקיבוץ צאלים

שעות פעילות: המתחם יהיה פתוח החל מ-11:00, מחיר: 75 ₪ , מחיר משפחתי (4 אנשים): 250 ₪ , לפרטים והזמנת כרטיסים: habsor.co.il/daromadom-live 

הפקת מקור מיוחדת עם דניאל סלומון, דנה עדיני ובן ארצי, מופע מוסיקלי לילדים ולהורים.

מופע שכולו הצדעה לקלאסיקות הגדולות והמרגשות מ-70 השנים האחרונות, מביאליק ועד גפן, מגולדברג וחיטמן ועד מנור, מקום המדינה ועד ימינו. השלושה בחרו שירים אייקונים משלל העשורים החולפים. שירים שמעבר לכל, מהווים יצירות מוסיקליות – עשירות ועמוקות, שליוו את ילדותם של המשתתפים עצמם, כמו גם רבים אחרים.  "הכי קטן בכיתה", "פרח נתתי לנורית", "שבת בבוקר", כל אלה ועוד יזכו לעיבודים חדשים ומיוחדים, תוך חגיגה של צלילים וכלים על הבמה, בשילוב שירים חדשים שנכתבו במיוחד למופע זה ובתיבול סיפורים, שילדים אוהבים. מופע דשא ללא מקומות מסומנים, מתאים לכל המשפחה.

עוד במקום: הפעלות לילדים ודוכני אוכל מגוונים.

 

"אופניים בין הכלניות" – הפנינג אופניים עממי – יער בארי

שעות: החל מהשעה 9:30, מחיר: בקניה מראש 40 ₪ , ביום הטיול 50 ₪ . לפרטים והרשמה: 077-7295716 או www.habsor.co.il

היציאה למרוץ תהיה מלה-מדווש בבארי.

רכיבת אופנים עממית מודרכת במסלולי קק"ל, במסלולים היפים בארץ ישראל בשיא פריחת הכלניות. במהלך הרכיבה יינתנו הסברים והדרכות על האזור. שני מסלולים: 10 ק"מ-מסלול משפחתי, 18 ק"מ-מסלול אתגרי. לארוך המסלול יהיו תחנות מנוחה עם כיבוד, שתיה ודוכני אוכל.

ארוך המסלול: שעתיים-שעתיים וחצי כולל הפסקות. למתקשים לרכוב את כל הדרך תהיה אפשרות של קיצור המסלול.

זמנים: 09:30-10:00 הרשמה לטיול קבלת מספר רוכב והתארגנות. בשעה 11:00  תחילת רכיבה. תחילת רכיבה לשני המסלולים.

למעוניינים אפשר לשכור אופניים בחנות לה-מדווש רק בהזמנה מוקדמת מראש.

מופע מלהיב של קפיצות ולהטוטי אופניים (ללא תשלום) – בשעות 10:00 ו-13:00 ברחבת האופניים "לה-מדווש".

 

 


המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי