סופי שבוע יולי 2019

חוויה של חו"ל מתחת לאף של בן גוריון

 

משפחות רבות מתכננות את הקיץ לנסיעות בחו"ל לטיולים של חוויה משפחתית.
מה אם נגיד לכם שתוכלו לזכות בחוויה של טנזניה, עם סיור ספארי בלילה על ג'יפים כמו באפריקה וטיול אופניים משפחתי כמו ביער השחור וביקור בחוות הבודדים על דרך היין כמו בדרום אפריקה… רק שבמקום בחו"ל האטרקציות נמצאות פה- בישראל, באגן שדה בוקר.

בכל סופי השבוע של חודש יולי, יתקיימו אירועי  "לילות קיץ קרירים באגן שדה בוקר" לכל המשפחה.

 

מה הולך להיות? סיורים חווייתיים במחירים מיוחדים.

משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הלילה המאוחרות תוכלו ליהנות מפעילויות באתרי התיירות באגן שדה בוקר והסביבה: לצאת לסיורים ופעילויות בעקבות תרבויות קדומות, נחלים מרהיבים, חקלאות מדברית, המתחם המחודש של צריף בן גוריון, סיורים ליליים בעקבות חיות המדבר, סיורי עששיות בעבדת, טיול גי'פים קצר למעיין עין עקב, שכירת אופני הרים לסיור עצמאי או מודרך בשקיעה ואפילו להתגאות בחוויה הסולארית הגדולה בישראל עם המגדל הסולארי הגבוה בעולם, בנוסף, סדנאות צ'אי קונג בנופי בראשית ומפגש יצירה ודימיון – בהשראת הנוף המדברי.

עלות סיורים: בין 20-50 ₪. טיול ג'יפים: 120 ₪.

הבריכה במדרשת בן גוריון, פתוחה לקהל הרחב!

אחרי שנהניתם בבוקר ובערב מהפעילויות והסיורים, תוכלו לבלות את שעות הצהריים החמות בבריכה המפנקת של מדרשת בן גוריון עם מדשאות מוריקים ופינות הצללה
(שימו לב! ללנים בצימרים המשתתפים באירוע, בשבת הכניסה לבריכה – ללא תשלום!).

מגוון המסעדות במדרשת בן גוריון מרחיבות שעות הפתיחה!
כמובן שגם המסעדות במדרשת בן-גוריון והסביבה פתוחות לקהל הרחב.
הג'ומעה בר – בר/מסעדה קטן וביתי באווירה חמימה ושכונתית. תפריט ערב הכולל מגוון המבורגרים, פיצות, נשנושים וקינוחים, והוא אפילו ידידותי לצמחונים וטבעונים.
בצהרי יום שישי, המקום פועל כחומוסייה והכל תוצרת בית! לצד המנות המפנקות תוכלו ליהנות מארבעה סוגים של בירה מהחבית, ומשקאות נוספים חמים וקרים.

הכנענייה – מעדנייה בית קפה באווירה מושחתת. גבינות, נקניקים ומה שבניהם. יינות ובירות מהארץ והעולם.

פיצה דומינו – פיצות ומנות איטלקיות נוספות העשויות רק מחומרי גלם טריים,
בנוסף, פיצה דומינו מציעה שלל מנות מיוחדות ועשירות בטעמים, ביניהן פוקצ’ות על מצע ירקות טריים ובריאים, לחם שום, ומבחר סלטים בתוספת לחמים ורטבים לבחירה.

פלאפל פלוס – פלאפליה עם גזוז כמו של פעם, הכל טרי טרי ומוכן במקום, בעת ההזמנה. (כשר).

מאפיית "לשה – אפייה במדבר" – הנה מאפיית בוטיק, המתמחה בלחמי בריאות, מחמצות, קמחים מלאים ותהליכים איטיים בטכניקות מסורתיות. מוקפד השימוש בחומרי גלם משובחים. (כשר).

זגוריה – גלידריה, שייקים ומיצים טבעיים. רענון ומתיקות מדברית (כשר).
סופר צין – כיאה לחנות המכולת היחידה באזור, יש בה הכל… מעוגות לחמים ובורקסים הנאפים במקום, מוצרי חלב, ירקות ופירות טריים, ועד למגבות, מנגל ופחמים…

פולה קפה – קפה בר הממוקם במתחם צריף בן גוריון במקום יפיפה ומטופח. קפה ומאפים איכותיים, תפוחי אדמה ברטבים האפויים בתנור מיוחד, מתוקים ועוד. במתחם גם חנות מפעל של FARAN עם מוצרים מקומיים ויקב שדה בוקר.

 

פרטים מלאים והתכנייה המלאה:  www.negevtour.co.il/sdeboker

להרשמה לסיורים ובניית תוכנית כוללת לסופ"ש מושלם: 050-657-7747


מפה



המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי