אירוע הריצה הגדול בדרום, LIGHT RUN IKEA BE'ER SHEVA, חוזר השנה ויתקיים ביום שלישי, 21.5.2019 בפעם השביעית! צפויים להשתתף כ-7,000 רצים ואלפי מעודדים שיציפו את רחובות העיר באר שבע. בנוסף, יתקיימו גם פעילות חווייתיות לכל המשפחה במתחם הזינוק והסיום.  

מרוץ הלילה – Light Run איקאה באר שבע חוזר – גדול, שמח וזוהר הרבה יותר. המרוץ יתקיים ביום שלישי, 21.5 ויוזנק משדרות רגר בסמוך לרחבת העירייה. הרצים במרוץ יבחרו בין שלושה מסלולי ריצה זוהרים: מסלולים מדידים באורך 5 ק"מ (מגיל 12), 10 ק"מ (מגיל 14) ומסלול עממי באורך 2.5 ק"מ (מגיל 10). לכל אורך המסלולים יוצבו אלמנטים מיוחדים של תאורה שיעירו את רחובות העיר. כ- 8 במות מוזיקה לאורך המסלולים יכניסו את הרצים לאווירה ולקצב. לצד מקצי הריצה, יתקיים גם הפנינג ספורטיבי הפתוח לקהל הרחב שיכלול  פעילויות ספורט, מסיבה זוהרת והפעלות לכל המשפחה.

מרוץ הלילה, ביוזמת עיריית באר שבע, בניהולה של חברת כיוונים – החברה העירונית לתרבות הפנאי בבאר שבע, ובהפקתה של חברת כפיים הינו חלק ממגמת פיתוח הספורט והאקטיב לייף סטייל בעיר באר שבע וכבר הפך למסורת מהנה בקרב תושבי העיר ואורחיה. המרוץ מתקיים כחלק מאירועי שבוע הספורט של ישראל.

ביום המרוץ, רחבת העירייה תלבש חג עם מתחם EXPO מרהיב, שיכלול מציגים מובילים מעולמות האקטיב לייף סטייל, במת חימום ומתחמי הפעלה לכל המשפחה הפתוחים לקהל הרחב. לפני המרוץ, ייהנו המשתתפים ממתחם ססגוני של איפור זוהר ואלמנטים זוהרים, שיבליטו את הרצים לאורך המסלול. בסיום המרוץ תתקיים ברחבת העירייה מסיבה עם מיטב ה- D.J.'s, לכל באי האירוע.

נותנת החסות הראשית, איקאה, תארח את חלוקת ערכות הרצים שתתקיים בימים ראשון שני, 19-20.5.19 בין השעות 16:00 עד 20:00. ערכות הרצים יכללו: חולצה מנדפת זיעה מעוצבת, מספר חזה, שבב מדידה (צ'יפ) ושלל פינוקים והטבות נוספות.

 

לו"ז אירוע:

18:00 – פתיחת שערים מתחם אקספו

20:00 – זינוק 2.5 ק"מ

20:15 – זינוק 5 ק"מ

20:35 – זינוק 10 ק"מ


המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי