11-12.09

החל מהשעה 19:00

עיריית באר שבע באמצעות חברת כיוונים פותחת גם השנה את שעריו של מתחם הקטר בעיר העתיקה בבאר שבע ליומיים של טעימות, טעמים מיוחדים והופעות חיות בפסטיבל היין המסורתי. במסגרת הפסטיבל המבקרים יוכלו ליהנות מכ-100 סוגי יין שונים ממיטב יקבי הבוטיק בארץ, מגוון גבינות בוטיק ממחלבות מהארץ ומהעולם, דוכני מזון מיוחדים ועוד שפע של פעילויות.  

מבקרי הפסטיבל יוכלו ליהנות מברי יין בקונספטים שונים, לטעום זנים ממגוון חלקות וכרמים של היקבים – כל אורח יוכל לבחור לטעום סגנונות יין שונים, כאלו שיציפו את לשונו בטעמים משכרים.

ואיך אפשר ליהנות מיין בלי תרבות? בפסטיבל יתקיימו הופעות חיות שינעימו את האווירה. בערב הפתיחה של הפסטיבל (יום ד' 11.09),  יופיע אבי סינגולדה בערב של מוזיקה ישראלית עם הישירים שעושים לכולנו טוב על הלב. בערב השני של הפסטיבל (יום ה' 12.09) יקפיצו את האווירה ההרכב הלטיני הגדול "לטין פאוור " שיגיעו לערב לטיני סוחף ואנרגטי של מוזיקה קובנית עם איטלו גונזלס.

הכניסה לאירוע בעלות של 50 ₪ בלבד

הכניסה מגיל 18.

לפרטים נוספים: 08-3730362

מייל: rsv@katar70414.org.il

אתר: https://kivunim7.co.il/


מפה



המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי