"קיץ של כוכבים"

יולי-אוגוסט 2019

שמורת הכוכבים הבינלאומית

מצפה רמון

 

מגוון  חוויות  לכל המשפחה, קטיף עצמאי , סדנאות והפעלות וכמובן פעילויות אסטרונומיה ותצפיות מודרכות  עם טלסקופים מקצועיים על שפת שמורת הכוכבים היחידה במזרח התיכון בגובה 900 מטרים מעל פני הים, מה שמבטיח לילות קרירים. כל מה שנשאר לכם זה לבחור מקום, להזמין ולא לשכוח לארוז גם סוודר  לערב הקריר.

בשונה משנים קודמות הפעילות מתקיימת הפעם במגוון מוקדים, מה שיאפשר צפייה אינטימית יותר ומגוון רחב של בחירה לכל משפחה.

 

  • מתחם הגבס – במקום הכי קסום שבעבר שימש מחצבה ושינה לאחרונה את ייעודו ונבנה לפני חודשים ספורים כמתחם תיירותי שבשלב הרצה. במתחם מגוון סגנונות לינה מעוצבים מלינה במאהל משותף הכולל מזרנים וכריות ועד מתחם קמפינג, במקום מקלחות חמות ושירותים. האירוח כולל ארוחת בוקר. 
  • מתחם "מעבר"  – "רוקדים עם כוכבים" – מתחם לינה הכולל אירועים ופעילויות לכל המשפחה: רוקדים עם כוכבים, פעילויות אסטרונומיה, פעילויות ריקוד ויצירה, שירותי בייביסיטר צמודים, צפייה בסרטי קולנוע בהשראת כוכבים . 
  • חוות נועם במדבר – מגוון סוגי לינה כולל פעילויות קטיף במטעי פירות בתוך בוסתן ,הפרחת עפיפונים . 
  • חוות צל מדבר – מגוון רחב של פעילויות מסיורי שטח ליליים בעקבות זוחלים משחקי חץ וקשת לילדים, פעילות של מציאות מדומה באווירת מסע בין כוכבים על מסך רחב ועוד ועוד. 
  • חוות כרמי הר הנגב – מבחר סוגי לינה: קמפינג, לינה במאהלים ממוזגים וצימרים מפנקים אפשרות לארוחות. 
  • פונדק רמון מרשת ישרוטל – חבילות כוללות אסטרונומיה בתאריכים נבחרים.
  • אור חאן – ברובע הבשמים באזור התוסס של גלריות, פאבים ומסעדות, סיור במפעל הבשמים הסמוך, אירוח כולל ברנאץ', השתכשכות בבריכות הקטנות, תצפיות ועוד. 

 

 

לפרטים נוספים תאריכים ומחירים :  https://bateva.co.il/summer-of-stars/?ref=gonegev

 

טלפון מרכז מידע – 050-5988588  ימים א-ה': בין השעות 09:00-14:00 .


מפה



המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי