מחפשים מקום לטיול קבוצתי נעים? חולמים לרכב על אופניים במסלולים נוחים ויפים? פארק אגם ירוחם" המשתרע על כ 4,000 דונם, הוא מקום אידיאלי לרוכבי אופניים – אזור ירוק המשלב מדבר עם מים, צמחייה וחי – פנינת חמד בלב המדבר. סיורי האופנים של ויטמין שיא מאפשרים לכם לרכב על אופניים איכותיות ומקצועיות במסלולים מדהימים. סיור של שעתיים הכולל: נסיעה בתנאי שטח ויציאה מהפארק האתגרי עד לאגם ירוחם המרשים. נוף הפארק והאגם, על רקע אדמת המדבר והעצים הירוקים, הוא נוף ייחודי ומרהיב של נווה מדבר המושך אליו בעלי חיים רבים ובמיוחד בעלי כנף – חוויה בלתי נשכחת!

חוויה חכמה – ניווט ורכיבת אופנים בשטח
רכיבת אופניים קבוצתית מאפשרת חיבור מידי דרך החוויה המשותפת והמהנה, במיוחד כשמדובר בנוף מרהיב המשרה אווירה חיובית ומרוממת.
תוך כדי הטיול, מקבלים הרוכבים בקבוצה הדרכה ומשימות ניווט מאתגרות להיכרות עם הפארק האתגרי בירוחם ועם העיר ירוחם בעבר ובהווה.
הניווט משלב רכיבה חכמה באמצעות אפליקציה ייעודית לרכיבה על אופניים, בתוכה משימות רלוונטיות בנקודות משמעותיות כמו אגם ירוחם והעיר עצמה (תלוי באורך הסיור). פעילות מצוינת לגיבוש מוצלח וחוויה משפחתית נהדרת.

מאפייני עסק

  • בתיאום מראש
  • חניה חינם
  • לילדים
  • פיקניק

מפה


המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



צור קשר עם ויטמין שיא- השכרת אופניים
[post_id]

מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי