חגיגות שנה למסלול המרוצים בערד

פסח מוטורי בערד: אליפויות ישראל ומופעים מוטוריים לכל המשפחה (אירוע מרכזי)

יומיים מטורפים של ספורט מוטורי בחול המועד פסח בערד: מופעי נהיגה ורכיבה הכי מקצועיים שיש של מכוניות מרוץ, מכוניות ראלי, אופנועי סופרמוטו, מכוניות דריפטינג, קארטינג ועוד. בנוסף במהלך הפסטיבל תתקיים אליפות ישראל ב 3 קטגוריות שונות.

חול המועד פסח 22-23/4, מופע מוטורי ראשון ב 10:00, מופע מוטורי שני ב 14:00

עיריית ערד והמסלול המוטורי בערד גאות להציג את האירוע המוטורי הגדול של השנה: חגיגות שנה למסלול המוטורי החוקי הראשון בישראל. במסגרת הפסטיבל יתקיימו שורה של אירועי ראווה של מותגי ספורט לרבות מכוניות מרוץ, מכוניות ראלי, אופנועי סופרמוטו, קארטינג ועוד.  לצד האירועים, יתקיימו בפסטיבל 3 אליפויות ישראל: אליפות MDC, אליפות  RACING 208 ואליפות MCD/B.

לכבוד הפסטיבל, מוזמן הקהל  לאטרקצייה האהובה והמבוקשת- נסיעת מירוץ  RACING208_TAXI ו- DRIFTֹ TAXI לצד נהג מרוצים ולחוות מהמסלול חוויה מוטורית חד פעמית.

להלן פירוט האירועים:

יום ב' 22/4/19

אירוע בוקר החל מהשעה 10:00  – אליפות MDC מכוניות כביש שמוסבות למסלול ביום הארוע נגד השעון, מרוץ אליפות ישראל 208 RACING – מכוניות מרוץ מקצועיות לחלוטין כמו בטלויזיה ראש בראש 6-8 מכוניות על המסלול!!! מופעי דריפטינג! וקארטינג. פודיום לזוכים במקצים/מרוצים בפרגון הקהל

אירוע צהריים החל מהשעה 14:00  – המשך מקצים ומרוצים – משתתפים שונים ותחרויות חדשות.

יום ג' 23/4/19

אירוע בוקר החל מהשעה 10:00 – אליפות MDC /b> מכוניות ספורטיביות מדהימות שמוסבות למסלול ביום האירוע נגד השעון, מרוץ אליפות ישראל /b>208RACING /b> ראש בראש 6-8 מכוניות על המסלול!!! מופעי/b> /b> דריפטינג, קארטינג, אופנועי סופרמוטו.

אירוע צהריים החל מהשעה 14:00 – מרוץ אופנועי סופרמוטו – אופנועי שטח עם צמיגי כביש בשילוב מטורף של אספלט עם מקפצות אדמה!!!

 

* לפרטים ורכישת כרטיסים : דף הפייסבוק מסלול מרוצים ערד  https://www.facebook.com/AradRacingTrack/

האירועים מוצללים על גבעת הדשא. מומלץ להביא כסאות ים נמוכים. קריין ופרשן צמוד – לתיאור והסברים על המתרחש במסלול

הפסטיבל בהפקת החברה הכלכלית לערד וחברת פרודרייב.

*הכניסה לאירוע מכביש 31 מכיוון ערד בלבד. הבאים מאזור המרכז/ב"ש – יש לעשות פרסה חוקית / מעגל תנועה בערד.

 

אירועים קטנים בערד:

פסח עם יונת מדבר- סיור ליקוט צמחי מדבר למרפא ומאכל (מסלול מומלץ)

מתי: 21.4 בשעה 10:00-12:30

זהו מסע קצר, ריחני וטעים להיכרות אחרת של מדבר יהודה. בסיור נגלה את קסם ניחוחותיו וטעמיו של מדבר יהודה דרך הצמחים. נכיר את צמחי המרפא העוצמתיים והריחניים ששימשו את הבדואים במשך מאות ואלפי שנים ברפואה המסורתית שלהם וכן נטעם את צמחי המאכל הגדלים באזור מדבר יהודה.

הסיור ילווה בהסברים על הגיאולוגיה ובעלי החיים המקומיים וכן על מסתרי הרפואה הבדואית המסורתית.

במהלך הסיור נערוך עצירה בפינת חמד במדבר, בה נשתה תה מדברי נפלא בטעמו מהצמחים שהכרנו וליקטנו במהלך המסלול ונכין חטיף טעים מצמחי מדבר.

מקום המפגש: בחנייה של נחל כידוד – על כביש 3199 (מערד לכיוון מצדה מערב), ביציאה משכונת רותם מיד אחרי הפניה החדה ימינה יורדים ימינה מהכביש לצד שלט צהוב ושם חונים (ניתן לכתוב בווייז: "חנייה לנחל כידוד").

עלות ההשתתפות: 60 ש"ח למבוגר, 40 ש"ח לילד, 100 ש"ח לזוג.

יצירת קשר- 052-5307616

אתר- https://www.yonat-midbar.co.il/


המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי