חמישי ברובע

כל חמישי ברובע האמנים ערד 18:30-22:30
הופעות, אוכל, סדנאות ופעילויות לילדים בכניסה חופשית

רובע האמנים בערד הינו פנינת תרבות ובילוי הכוללת סדנאות אמנים מגוונות, מוזיאון זכוכית מרהיב, יקב "מדבר" המוערך ומבשלת הבירה "שיטה" זוכת הפרסים. הרובע חוגג בימים אלה עשור וחצי להיווסדו.

לפני כחודש הגיעו לערד 15 אמני גרפיטי מארה"ב, צרפת וישראל וציירו ציורי קיר ענקיים ברובע האמנים, שהפך לגלריית רחוב מרהיבת עין. בכל יום חמישי מתקיים בטיילת האמנים ברובע פסטיבל רחוב שבועי, הכולל דוכני אמנות מקומיים, סדנאות יצירה בחול מדברי, הופעות מוזיקליות ועוד.

גלריות האמנים ברובע יהיו פתוחות: סמדר דורון מציירת על רהיטים ישנים ומעניקה להם נגיעה אמנותית; רמי זמיר מעצב חפצי יודאיקה מגבישי מלח מים המלח, חלי כהן יוצרת חרוזי זכוכית ותכשיטים, ועוד.

בתי האוכל ברובע מציעים תפריטים מיוחדים: הקהל יוזמן לטעום את הבירה של מבשלת שיטה בחצר בירה חדשה, "הממלכה המתוקה של נעמה" תשיק בית קפה רחוב עם תפריט מיוחד לפסטיבל, המסעדה הבוכרית "אוזבקיסטן" תציע אוכל אותנטי, וניתן יהיה לשתות יין מקומי משובח במרכז המבקרים של יקב מדבר.

הכניסה חופשית

 

תוכנייה חמישי ברובע


מפה



המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי