פארק תמנע מזמין אתכם עם כל המשפחה לחוויה לילית בפארק בו השמיים נקיים מזיהומי אור ואחרים.

ארבעה לילות בהם פארק תמנע, מחלקת התיירות בערבה הדרומית ומדריכי "הדובה הגדולה" מזמינים אתכם לחוויה לילית קסומה

טלסקופים יוצבו  בפארק,  המדרכים יכוונו את הטלסקופים ויזמינו אתכם "לטייל" במכתשי הירח,  לדלג בין כוכבי הלכת, "ולטפס" על "שביל החלב".

השנה ניתן יהיה לצפות במטר הפרסאידים מאחר והירח צפוי לעלות בשעות הלילה המאוחרות. במהלך הלילה נחשיך את הפארק כדי שנוכל לראות טוב יותר את אבק הכוכבים שמשיר כוכב שביט.

הביאו מחצלות ואל תשכחו את שק במשאלות

מתחמי הפעילות בליל כוכבים כוללים

  • מתחם תצפיות בטלסקופים מקצועיים –בליווי מדריכים. תצפית על הירח, על כוכבי הלכת שבתאי וצדק, גלקסיות ועוד.
  • מתחם תצפית כוכבים – הסבר על קבוצות כוכבים, מציאת כוכב הצפון וסיפורי כוכבים באמצעות אלומות לייזר הנוגעות בכוכבים.
  • טלסקופ צילום רובוטי – המשתתפים צופים באופן שבו הטלסקופ מאתר את האובייקט בצורה עצמאית, כיצד המצלמה המותקנת עליו מצלמת תמונות מרובות וכיצד מעבדים את הנתונים המתקבלים מן התמונות על ידי תוכנה המביאה אותן לתמונות מרהיבות וצבעוניות של גרמי שמים עמוקים.
  • מודלים אנושיים – הקהל ישב על מחצלת ומתנדבים מהקהל יידמו את כדור הארץ ופעילות התחנה תתרחש מסביבו. התחנה תועבר בשיתוף מתנדבים מהקהל שיחזיקו את האובייקטים.
  • סטלריום – נקרין סיור וירטואלי בשמים באמצעות תוכנת סטלריום שיכלול את הנושאים הבאים: תנועת הכוכבים על פני השמים, סיור אל גרמי השמים במערכת השמש וטיסה אל אובייקטים אסטרונומיים מרוחקים.
  • מתחם שיגור טילים – סדנא חווייתית להורים וילדים בנושא טילים והנעה רקטית – בניית דגם טיל מבקבוק משקה קל והטסתו באמצעות לחץ אוויר ומים. במהלכה יתנסו המשתתפים בהנעה רקטית, כוחות גרר, אווירודינמיקה ועוד.

'"Caffe Timna"  הממוקם ברחבת האגם , יהיה פתוח בכל שעות הפעילות ובו יוגשו ארוחות קלות, משקאות חמים וקלים, חטיפים, גלידות ועוד.

בפארק תמנע מתחם אירוח הכולל מגוון אפשרויות לינה בתוספת תשלום: קמפינג, גלמפינג, חדרי אירוח וקארוונים

המחיר ללילות כוכבים (5% הנחה מהמחיר המלא, לרוכשים באתר ):

דמי השתתפת למבוגר – 79 ₪

דמי השתתפות לילד מגיל 3 עד 14 – 69 ₪

מחירים מיוחדים ללנים בפארק תמנע, בערבה הדרומית, תושבי אילת ותושבי חבל אילות.

לפרטים נוספים– פארק תמנע – 08-6316756


מפה



המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי