ממגרש הספורט לזירת הקרב- ערב מרתק במרכז להנצחת חיילי אנזק בבאר שבע

מרכז להנצחת אנז"ק מזמין אתכם לערב מיוחד:

יום חמישי, 5.12,  בין השעות 19:30-22:00

 

עיריית באר שבע באמצעות חברת "כיוונים" מזמינה אתכם לערב מרתק שיתקיים במרכז להנצחת אנז"ק בעיר העתיקה באר-שבע ובו תחשפו לסיפורם הלא נודע של הכוכבים שהחליפו את מגרש הספורט בזירת הקרב של מלחמת העולם ה-1. 

ביום חמישי  ה-5.12 המרכז להנצחת חיילי אנז"ק בבאר-שבע מזמין אתכם להיחשף לסודות שלא סופרו על אלה שחצו את מגרשי הספורט לזירות בהרצאות מרתקות, אורחים מיוחדים ובירה אוסטרלית תוצרת מבשלת בירה מקומית.

פרטי ההרצאות:

  • על הספורטאי האוסטרלי ששינה את ענף הספורט, ונהרג בקרב על באר שבע- שאול אדר: מחבר הספר "הפועל באר-שבע ביוגרפיה" בסיפורו של טיבי קוטר- ספורטאי אוסטרלי מהפכני וחסר פחד שוויתר על קריירת ספורט זוהרת למען לחימה במלחמה הגדולה. עוד בהרצאה סיפורה של קבוצת הכדורגל בעיר, הפועל באר שבע, ההיסטוריה שלה ובגיבורים נוספים מהספורט המקומי.
  •  היסטוריה של בעיטה – עזרא פימנטל: עיטור הגבורה שניתן לחיילים חסרי התקווה בזכות בעיטת כדור מוצלחת אחת בקרבות 1917 בנגב. 
  •  תרבות הבירה במגרשי הספורט – גלעד נאמן: על הקשר בין בירה לחווית הצפייה במשחקי ספורט במגרשים. בסוף ההרצאה ייהנו המבקרים מטעימות בירה. 

 

עלות כרטיס 20 ש"ח – הכניסה כוללת כוס בירה אוסטרלית של מבשלה מקומית ונשנושים! 

ההרשמה על בסיס מקום פנוי ומראש – מספר הכרטיסים מוגבל

שעת התכנסות 19:30 שעת סיום משוערת 22:00. 

 

לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים: 08-3730362 , rsv@kivunim7.co.il, Facebook: " המרכז להנצחת חיילי אנז"ק בבאר שבע – The Be'er Sheva ANZAC Memorial Centre המרכז להנצחת חיילי אנז"ק, אוסטרובסקי 4, באר-שבע


מפה



המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי