24-25.12 + 29-30.12, משעות הבוקר ועד הצהריים המאוחרים 10:00-16:00

 

פארק אגם ירוחם" המשתרע על כ- 4,000 דונם הוא מקום אידיאלי לטיולים ולפעילויות בטבע. זהואזור ירוק המשלב מדבר עם מים, צמחייה וחי –  פנינת חמד בלב המדבר.בחג החנוכה יתקיימו ברחבי הפארק מגוון פעילויות לכל המשפחה –טיולי אופניים על הטיילת ובתנאי שטח שיצאו מהפארק האתגרי עד לאגם ירוחם המרשים. הנגרייה הקהילתית של ירוחם, "תיקון עולם",תעביר סדנאות קהילתיות ברוח מקיימת, אשר מבקשת להנגיש את עולם החומר והיצירה לקהילת ירוחם ולסביבה. בחנוכה יקיימו סדנאות חווייתיות בעץ, צבע ואור עם עגלת נגרות מיוחדת שתוצב במרכז הפארק. בסדנה תעבדו עם הידיים, תשייפו, תקדחו, תצבעו ובסיום תיקחו את התוצר הביתה.

בנוסף יתקיימו בפארק סדנאות הדפסת שמש ע"י טרמינל עיצוב ירוחם,שם תלמדו כיצד באמצעות ניירות צילום מיוחדים, צמחייה מקומית, השמש והדמיון אפשר להדפיס זיכרונות חד פעמיים, עדינים ויפים. איך זה עובד? הטכניקה נקראת ציאנוטייפ. בשיטה זו מכוסה הנייר בתערובת של שני חומרים, אשר לאחר חשיפה לאור השמש מקבלים גוון כחול. כך, באמצעות אובייקטים מהטבע והסביבה, נסנן את צריבת השמש וניצור דימויים. כמו כן תתקיים במקום סדנת אפיית פיתות.

בשעות אחר הצהרים יתקיימו סיורי עששיות שיעברו ביער ובחורשות הפארק דרך נקודות תצפית וילוו בסיפורים קסומים על המקום, הטבע והאנשים של ירוחם.

 

  • סדנאות העיצוב והאמנות ללא תשלום.
  • סיורי העששיות יצאו בשעה 17:00 ויתקיימו ללא תשלום.
  • סדנת הדפסת שמש בעלות של 20 ₪ עבור ערכת הדפים.
  • סיורי אופניים בתשלום סמלי של 25 ₪.
  • סדנת אפיית פיתות – ללא תשלום

המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי