מופעי מחול, מתחמי יצירה ומתחמים אינטראקטיביים, סדנאות ופעילויות לכל המשפחה , הצגות ילדים והאמנים הגדולים על הבמה המרכזית.

במסגרת חגיגות פורים בפארק נחל באר שבע יתקיימו השנה מגוון מופעים, הפעלות ומתחמים לילדים ולמשפחות. על הבמה המרכזית של האמפי יופיעו משעה 10:00 להקות המחול המקומיות. לאחר מכן יעלו הכוכבים הגדולים והאהובים: סטפן , רגב הוד, נופר סלמאן, סטטיק ובנאל.  האירוע בהנחיית עומר חזן ועל העמדה ינצח דיג'י ערן דבורה.

לאורך הפארק יופעלו מתחמים אינטראקטיביים לכל המשפחה: מתקני ג'ימבורי: מתנפחים לילדים, מתקני כדורגל , מתחם מדעים של דוקטור מולקולה ומגוון סדנאות יצירה: ליצן ראש – ליצנים מדליקים שעומדים על ה"שפיץ" , דביקי – הכנת דביקי שכיף לשחק איתו, בניית המלך אחשוורוש – עבודה/תחרות משפחתית של הקמת מבנים יציבים מפסטה ומרשמלו, בלונים מחופשים– הבלון שנופל תמיד על הרגליים, בליסטראות – משחק פורימי מיוחד בניית מתקן להזנקת כדורים.

בנוסף יופעל מתחם קרקסי הכולל: "פנפרה" – מופע מוזיקלי נייד Tricolor – 3 אמניות המתנועעות על מתקני סטריטים (גלגלים) ייחודיים, "חמישייה מוזיקלית" – חמש דמויות תיאטרליות מעוצבות , השבלולים- 3 דמויות ענק

ומופע מרהיב: "עפים על ישראל" – מופע קרקס מרהיב של ריקוד ואקרובטיקה אווירית על מגן דוד המתנשא ממנוף לגובה רב.

הכניסה לכלל המופעים, הסדנאות , המתחמים וההפעלות – חינם!

יוצבו לאורך הפארק דוכני ממכר של שתייה קלה ומזון 

פרטים נוספים בפייסבוק של אגף האירועים העירוני ובטלפון: 08-6290080


המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי