פסטיבל בית גוברין "לילות אהבה באמפיתיאטרון הרומי"

קבוצת זאפה בשיתוף מועצה אזורית יואב ורשות הטבע והגנים, 

גאים להציג:

 

פסטיבל בית גוברין  

"לילות אהבה באמפיתיאטרון הרומי"

 

במסגרת אירוע המוזיקה הארצי "באהבה למוזיקה הישראלית"

לרגל ט"ו באב 2019

 

אהוד בנאי, דודו טסה

 

שלום חנוך ומתי כספי במופע המשותף 

 

אביתר בנאי, אמיר דדון

 

אברהם טל, עברי לידר

 

חווה אלברשטיין ושלומי שבן "חוה שרה ושלומי מנגן"

 

פסטיבל בית גוברין, המתקיים מידי שנה סביב ט"ו באב באחד המקומות הכי קסומים בארץ – האמפיתיאטרון הרומי שבגן הלאומי בית גוברין, יארח השנה על פני שני סופי שבוע  10 מהאמנים המובילים בארץ.

 

פסטיבל בית גוברין, שיתקיים זו השנה ה-17 ברחבי המועצה האזורית יואב, נערך ומופק בשנים האחרונות על ידי קבוצת זאפה, בשיתוף המועצה ורשות הטבע והגנים. 

לאורך חמשת ימי הפסטיבל יציע למבקריו סיורים ואטרקציות באזור וכמובן גולת הכותרת – הופעות של מיטב האמנים באמפיתיאטרון העתיק, תחת כיפת השמיים.

15.8 אהוד בנאי, דודו טסה – שני מופעים בערב אחד

17.8 שלום חנוך ומתי כספי במופע המשותף 'העיקר זה השירים'

21.8 אביתר בנאי, אמיר דדון – שני מופעים בערב אחד

22.8 אברהם טל, עברי לידר – שני מופעים בערב אחד

24.8 חווה אלברשטיין ושלומי שבן – "חוה שרה ושלומי מנגן"

 

פסטיבל "בית גוברין – לילות אהבה באמפי הרומי" הינו חלק מרכזי מאירוע המוסיקה הגדול ביותר לרגל ט"ו באב– "באהבה למוזיקה הישראלית" בהפקת קבוצת זאפה, המאגד על פני שלושה שבועות עשרות הופעות של מיטב האמנים הישראליים, באתרי ההופעות הכי קסומים בארץ, מצפון ועד דרום.

 

 

15.8 חמישי, אהוד בנאי, דודו טסה, שני מופעים בערב אחד

פתיחת דלתות 19:00, תחילת מופע 20:30, מופע ישיבה, מחיר כרטיס 164-184 ₪

אהוד בנאי "היום"

אהוד בנאי טרובדור הרוק הישראלי ומשורר הבלוז העברי , מביא איתו לבית גוברין את כל הצלילים, המראות והחוויות שאסף בדרכו עד היום. לצד השירים האהובים שניסחו אותנו ואת חיינו כאן, יהיו גם שירים מהיצירה החדשה המתהווה בימים אלה. כמו בכל הופעה גם כאן השירים יקבלו פירוש חדש שתואם את הרגע העכשווי, את הערב החד פעמי,  ויהפכו לכדי חגיגה מיוחדת של צלילים ומילים. 

עם אהוד על הבמה תהיה להקתו הקבועה והנאמנה בהפקה המוסיקלית של גילי סמטנה (שמתלווה לאהוד עוד מימי הפליטים), ערן פורת: תופים, נושי פז: גיטרות, אלעד כהן בונן: כלי הקשה וסאמפלר, ביל צור: קלידים, ואבטה בריהון: סקסופון.

עם כל השירים המוכרים והאהובים: עיר מקלט, זמנך עבר , ג'מלי פורוש , האגס 1 , דוד ושאול, פלורנטין, יוצא לאור, מהרי נא, אביא לך, טיפ טיפה, בלוז כנעני, היום, יוצא לאור אל תפחד, אבן ספיר, הכוכב של מחוז גוש דן ועוד…

 

דודו טסה

השנה האחרונה הייתה עוד שנת שיא בקריירה המפוארת של דודו טסה. עם אלבום חדש וסיבוב הופעות מצליח בחו״ל בעקבות הצלחת סיבוב ההופעות ההיסטורי עם רדיוהד שתועד בסרט דוקומנטרי, אלבום זהב על יצירת המופת עם הכוויתים, ושורה ארוכה של שיתופי פעולה מוזיקליים שהניבו שורה של להיטים. דודו טסה והלהקה ממשיכים בהופעות סולד אאוט ברחבי הארץ ומבצעים את הלהיטים הגדולים מכל האלבומים: "פריד", ״מעליות״, ״לולה״, ״בסוף מתרגלים להכל״, ״הגולה״, ״אני רץ״ ועוד.

17.8 מוצ"ש, שלום חנוך ומתי כספי במופע המשותף 'העיקר זה השירים'

פתיחת דלתות 19:30, תחילת מופע 21:00, מופע ישיבה, מחיר כרטיס 174-194 ₪
תגובת הקהל המדהימה לא איחרה לבוא עם פתיחת המופע הראשון בספטמבר האחרון. המבקרים הכריזו על המופע המשותף "כמפגש פסגה של המוסיקה הישראלית", "מפגש ענקים", "ערב שכולו רגעים מושלמים" שהביא ל- 10 הופעות גדולות אליהן אזלו כל הכרטיסים מבעוד מועד.
בעיצומו של הקיץ המופע המדובר יגיע לפסטיבל בית גוברין וכל הקלאסיקות יבוצעו תחת כיפת השמיים.

70 שנות מוזיקה ישראלית וראינו לא מעט שיתופי פעולה. אבל צריך להודות שיש שיתופי פעולה ויש מופע משותף של שלום חנוך ומתי כספי.

רק דמיינו את רשימת השירים… את העיבודים… ואז את הרגע בו יפתח האור על הבמה וההרכב המוכשר יעלה ואחריו שלום חנוך ומתי כספי בערב שבו העיקר זה השירים.

מופע משותף יוצא דופן וחסר זמן בהפקתם המוזיקאלית של חנוך וכספי ובליווי חמישה מוזיקאים נבחרים. לאורך המופע יבצעו השניים ביחד וגם לחוד את השירים היפים והקלאסיים שנכתבו בארץ במופע שהוא תמצית פס הקול הישראלי, ביניהם:

אהבת נעורי, איך זה שכוכב, למה לי לקחת ללב, לא ידעתי שתלכי ממני, סוף עונת התפוזים, בלילות הקיץ, שיר דרך, הנה הנה, גיטרה וכינור, ילדותי השנייה, נגד הרוח, לקחת את ידי בידך, משיח, אחרי שנסעת (ואותך), מאיה, היה כדאי, בגלגול הזה, ברית עולם, ועוד רבים וטובים

משה לוי – פסנתר, המונד | אלון הלל – תופים | ​יונתן אלבלק – גיטרות | פרננדו קנופף – בס | חן "פפה" מאיר – כלי הקשה

 

21.8 רביעי, אביתר בנאי, אמיר דדון, שני מופעים בערב אחד

פתיחת דלתות 19:00, תחילת מופע 20:30, מופע ישיבה, מחיר כרטיס 164-184 ₪

אביתר בנאי "לשונות של אש"

המופע המדובר והמצליח "לשונות של אש" מגיע לאמפי בית גוברין.

אביתר בנאי הוא ללא ספק אחד האמנים האהובים ביותר בישראל.

22 שנה של מוסיקה מופלאה, של אמת חשופה ובלתי מתפשרת, של יופי עצום ושל לב פתוח לרווחה לעולם.

במלאכת מחשבת שוזר בנאי את השיר החדש "עד האהבה" עם השירים המוכרים והאהובים מאלבומיו הקודמים – "יש לי סיכוי" ,"תחרות כלבים", "מתנות", "עד מחר", "אבא", "לילה כיום יאיר", "יפה כלבנה", "ילדים", "גנב" , "פרגולה" , "אור בצל" "תמיד לפני הגשם".

בנאי מאזן בצורה מושלמת בין הלהיטים הידועים ליצירות החדשות ובין פיסות חייו העכשוויות והקודמות ומאפשר לקהל להיות שותף למהלך חייו הלא שגרתיים והמסקרנים, לחלוק עמו "מחשבות שמתנגשות בקירות הלב" וללקט יחד איתו "מילים להתבהרות", בלב רחב ופתוח ובקשר ישיר וקרוב על הבמה ומחוצה לה.

עם בנאי על הבמה: ז'אן פול זימבריס – תופים // עמית יצחק – גיטרות // אברי בורוכוב – גיטרה בס וכלי הקשה // רועי חרמון – קלידים וחצוצרה // הפקה מוסיקלית: אסף אמדורסקי.

 

אמיר דדון

לאחר סיבוב מרשים במיוחד, בבמות הגדולות ביותר בארץ, אמיר דדון, מהזמרים והיוצרים המצליחים והמוערכים בשנים האחרונות, מגיע לאמפי בית גוברין. 

המופע כולל את מיטב השירים מאלבומיו השונים: "יש אין סוף", "גלים", "לא סתם", "בגלגול אחר", "כל יום כמו נס", "לבחור נכון", "עוד נוסעים", "שאריות של החיים", "אור גדול" ועוד… 

בשנים האחרונות פרץ דדון אל מרכז התודעה הישראלית והפך להיות שם מוכר בכל בית, שיתף פעולה עם מיטב האמנים בישראל והפך לאחד היוצרים והזמרים העסוקים והמבוקשים בישראל, עם קול גדול וטונות של סטאר קוואליטי, רצף להיטים, שלושה אלבומים מצליחים, תפקיד ראשי במחזמר "עלובי החיים" ("ז'אן ולז'אן") ב"תאטרון הבימה" עליו זכה בפרס "שחקן השנה בתאטרון 2017" ותפקיד ראשי במחזמר "לילה 1 באפריל" אף הוא ב"הבימה".

דדון פרץ לתודעה בשנת 2008 עם השירים "שאריות של החיים" מהפרויקט של עידן רייכל ו"אור גדול" אותו כתב והלחין. שנתיים לאחר מכן יצא אלבום הבכורה שלו "אמיר דדון" שכלל את הלהיטים: "אור גדול" ,"חלל","חצי" ו"גלים". בעקבות הצלחת האלבום (אלבום זהב), זכה דדון בפרס אקו"ם בקטגוריית "תגלית השנה". במקביל השתתף במחזמר "לילה לא שקט" בתאטרון הקמארי וזכה בפרס "תגלית השנה בתאטרון". בשנת 2013 יצא אלבומו השני "יש אין סוף" מתוכו בלטו הלהיטים "לא סתם", "בגלגול אחר", "יש אין סוף" והעיבוד המחודש לשירו של שלום חנוך "נגד הרוח".

"דדון הולך נגד הזרם, חופר עמוק־עמוק בנבכי נשמתו ומתרגם את הכאב למילים כנות, השזורות בצלילים נוגים. ומהמקום הכי נמוך, נוצרות התקווה הכי גדולה, התרפיה והמלודיה הכי יפה." (דודי פטימר "מעריב")

"אלבום אישי, נוגע ללב עם הפקה מוזיקלית מרשימה" (מאיה נחום שחל "כלכליסט")

"מדובר באלבום נהדר" (בר זגה "פנאי פלוס")

"אמיר בשל מתמיד, דרמתי ונוגע בנימי הנפש" ( רשת מקומני ידיעות תקשורת)

"האלבום "לבחור נכון" הוא אלבום שבא לקבוע את מעמדו של דדון בלב המיינסטרים הישראלי" (יהודה נוריאל "7 לילות")

הפקה מוזיקאלית: גלעד שמואלי. נגנים: גלעד שמואלי – תופים, יוגב גלוסמן – בס וכינור, עמרי גינזברג- קלידים ומחשב, גיא לנדאו- גיטרה.

 

22.8 חמישי, אברהם טל, עברי לידר, שני מופעים בערב אחד

פתיחת דלתות 19:00, תחילת מופע 20:30, מופע ישיבה, מחיר כרטיס 164-184 ₪

אברהם טל  ההופעה

מתחילים הכי חזק – ואז… מגבירים 

אברהם טל מגיע השנה לבית גוברין עם ההופעה החדשה, שהושקה בתחילת חודש יוני באמפיתאטרון של קיסריה. 

אז איך המופע החדש של אברהם טל? זה הולך ככה: מתחילים הכי חזק ומגבירים. 

חשבתם הופעה? תחשבו מסיבה. 

חשבתם רוקדים? תחשבו עפים באוויר. 

כל מה שחשבתם, כל מה שהכרתם, כל מה שאהבתם, כל מה שהתרגשתם ממנו – נמצא שם במנות גדושות, בעוצמות מחשמלות ובאנרגיה מטורפת !

טל והלהקה עולים לבמה ונותנים את הלב, את הנשמה, 100 אחוז אנרגיה ב-360 קמ"ש. 

כל הלהיטים הגדולים של אברהם החל מ- "אורות", "אדם צובר זכרונות",, "הימים עוברים",, "כל הילדים קופצים רוקדים", "שושנה", "אם את הולכת", "מחוזקים לעולם" ועד "הזמן עושה את שלו", " אני לא מבין", "קול גלגל" ועוד ועוד, נמצאים שם  בעיבודים חדשים, עם סאונד עדכני  ובהפקה מוזיקלית מרהיבה מעשה ידיו של אברהם.

והבמה? והתאורה? תחשבו חו"ל. תחשבו הכי בגדול. 

במת המופע, התאורה, התפאורה השתנו לגמרי באווירת המופעים הבינלאומיים הגדולים בעולם ומערכת התאורה מתכתבת עם המוסיקה בטכנולוגיה חדשנית, כך שלמעשה הנגנים מפעילים בחלקים נרחבים של המופע את התאורה לפי הקצב. 

 

אבל מעל הכל ובמרכז הבמה עומד אומן וזמר נדיר עם מנעד קולי אין סופי , סקרנות מוסיקלית ואמנותית ואין ספור שירים, שהפכו ללהיטי על והקנו לו את מעמדו בצמרת הזמרים בישראל. 

 

עברי לידר "כאן ועכשיו"

                    עברי לידר – מהזמרים והיוצרים המובילים והבולטים בצמרת המוסיקה הישראלית, ממשיך את סיבוב ההופעות

                    "כאן ועכשיו". אי אפשר שלא להתאהב בעברי לידר, המלך האמיתי והבלתי מעורער של הפופ הישראלי העכשווי.

         עברי מביא השנה מופע חדש מהודק ונוצץ – "כאן ועכשיו", מופע שהוא מסע של מוזיקה ישראלית המורכב משירים 

            מהיום ומפעם ועם כמות להיטים בלתי נגמרת שהפכו זה מכבר לפסקול של כולנו. לידר לוקח את הקהל למסע במנעד

   רגשי עצום בערב אחד – חוויה בלתי נשכחת שמלטפת את החושים ומשאירה סביבה שמחה, התרגשות ואושר.

פשוט אסור להחמיץ!  צפו במאחורי הקלעים של המופע: /https://ivrilider.co.il/kan-veachshav

 

24.8 מוצ"ש, "חוה שרה ושלומי מנגן" מופע של חוה אלברשטיין ושלומי שבן

פתיחת דלתות 19:30, תחילת מופע 21:00, מופע ישיבה, מחיר כרטיס 174-194 ₪

הדיאלוג בין חוה ושלומי התחיל לפני כשלוש שנים סביב הקלטת הדואט ושיר הנושא מאלבומו "תרגיל בהתעוררות". בעקבות הקשר שנוצר הם החלו מפגשים מוסיקליים ללא מטרה מוצהרת. לאורך תקופה, ללא מסגרת זמן ומחויבות, הם יצאו למסע מוסיקלי משותף בעומק הרפרטואר של חוה כשהם צוללים לתוך השפע, דולים ממנו אוצרות, בודקים, מעבדים ובעיקר "מדברים מוסיקה".

התשוקה של שלומי לחזור לעמדת הפסנתרן הקלאסי המלווה, היא זו שהובילה את ההרפתקה הזו "התגעגעתי ללוות זמר/ת, הוויה שאני מכיר היטב מהעולם הקלאסי. חוה מהרבה בחינות היא המבצעת האולטימטיבית בעיני עם חומרים מהשורה הראשונה. רציתי לחוות את המסע הזה דרכה." חוה מוסיפה, "מהצד שלי הפגישה עם שלומי היא גם פגישה מחודשת עם עצמי. עם אותו חלק שבי שהוא פחות עממי-פולקי ויותר בימתי."

עם הזמן, נולד הרצון לחלוק את זה עם העולם שבחוץ ובהמשך התגבשה גם תכנית הופעה שאפשר לומר שהיא דואו בין קול (חוה) ופסנתר (שלומי) שנע על מנעד שבין רסיטל לבין מופע עם אופי תאטרלי/קברטי. רובו ככולו בנוי על קלאסיקות לצד חומרים פחות מוכרים מהרפרטואר של חוה ואפילו כאלה שתמיד חלמה לבצע ולא הקליטה ושירים שהקליטה ומעולם לא ביצעה על הבמה. שלומי מוסיף "עבורי זה מאוד מיוחד לראות את חוה ללא הגיטרה, הידיים חופשיות וכל הריכוז שלה הולך ל"דבר שלה", לשיר."

"זוג מנצח ! המופע החדש של חוה ושלומי הוא לא פחות מאירוע מכונן !" ידיעות אחרונות / עינב שיף

"המופע החדש של חוה אלברשטיין ושלומי שבן הוא פשוט יצירת מופת. ראשון במעלה." מאקו / גל אוחובסקי

"בזכות לא מעט ביצועי מופת הראו אלברשטיין ושבן מהי איכות אמנותית נצחית". הארץ / בן שלו

"מופע שכל תיאור שהוא פחות מ"מושלם", יהיה קטן עליו!"  מעריב / אילן שאול

 

                                                           

מרכז הזמנות זאפה: *9080 / zappa-club.co.il

 

אמפי בית גוברין, ליד קיבוץ בית גוברין, על כביש בית שמש – קריית גת.


מפה



המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי