ירוחם

15-17.10.19

17:00

 

פסטיבל הניגון והפיוט בירוחם יתקיים זו הפעם ה-11 בחול המועד סוכות. 

רחבת התרבות בירוחם מארחת את מיטב הפייטנים, הזמרים והרכבים מוסיקליים לשלושה ימים רצופים של סדנאות, אירועים, טיולים ומופעים. 

הפסטיבל יוצא לעשור השני שלו, והשנה במיוחד מביא לידי ביטוי את הפעילות הענפה שמתרחשת בשדה המוסיקלי המקומי. ארבעה מופעים מייצגים את העשייה הזו ואין גאים מאיתנו להיות זירת ההתרחשות והבמה לפעילות שנתית מקיפה בכל התחומים המוסיקליים בישוב: שירה, נגינה, מקהלות והיד עוד נטויה. 

יש לנו פסטיבל עם אורחים רבים ומופעים רבים: חנן בן ארי משתף פעולה עם מקהלת ירוחם בערב ייחודי שהופק במיוחד לפסטיבל. זהבה בן וריימונד, הקמע הקבוע של הפסטיבל, מגיעות עם תזמורת פירקת אל נור לערב שהוא חוויה. מקהלת פרחי ירושלים מגיעה לראשונה לפסטיבל ויחד עם חכם דוד מנחם יוצרת פסיפס עשיר של שירים וסיפורים. מורי ותלמדי פרויקט כולנא יוצרים ערב פיוט מקורי, הזמר עדן מאירי ששירו חורך את הרדיו בימים אלו עם "לך עם האמת שלך", מתארח במופע של אנסמבל אל מגרב, הזמרת רבקה זוהר, גיא אלון ואביחי חזוט, והזמר עקיבא תורג'מן יחכו לכם במסגרת "סדנאות אומן" ומופע הנעילה – הזמר המצליח בניה ברבי מגיע לחתום את פסטיבל הפיוט והניגון תש"פ 2019. 

כבכל שנה, גם השנה ביומו השני והשלישי של הפסטיבל מחכה לכם הפנינג קהילתי כייפי – הקרקס של גל המגולגל מגיע העירה. סדנאות להטוטים החל מהשעה 17:00 ובסיומם מופע להטוטים. שווה!

ארועים מוסיקליים יש בכל שלושת ימי הפסטיבל, ובמקביל הכינו תיירני האזור פעילות תיירותית ענפה – טיולים, ארוחות, סדנאות ועוד שפע פעילות. פרטים תמצאו כאן ובאתר הפסטיבל. 

*כל מופעי הפסטיבל הינם ללא תשלום

טלפון ליצירת קשר: 08-6687001/2/7

באתר: https://www.paamei-midbar.co.il/ 


המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי