כפר הנוקדים

09.08.19 ו- 16.08.19 

 

בואו ליהנות מפסטיבל מטאורים אשר יחול אחר הצהריים עם מוזיקת רקע בכיכר הכפר, אוהל יצירה בנושא כוכבים, פינת החי, שוק שקיעה ססגוני עם דוכני אוכל מקומיים וטעימים והמון הפתעות טובות להשלמת אווירת הפסטיבל במדבר. עם שקיעת החמה כשכל המדבר נצבע בכתום, נעלה את האנרגיה במופע פתיחה מוזיקלי מרקיד ומקפיץ לקבלת השבת והאות לתחילת הפסטיבל.

עם חשיכה נצא ל"מסע בין כוכבים"- סדנה להכרות עם שמי הלילה בה נלמד על הכוכבים, הירח, מטר המטאורים של אוגוסט וגרמי שמיים נוספים.

בהמשך נצא לסיור לילי מודרך קצר לגילוי קסם המדבר בו נתחקה אחר חיות לילה מקומיות והסודות הכמוסים במדבר. לציפורי הלילה מבינכם ממתינה סדנת "מלכודת האור" בשעות הקטנות של הלילה, פעילות מודרכת מרתקת להכרת החרקים בהנחיית מדריכת טיולים. בשיאו של הלילה סמוך לכפר מחכה לכם מתחם חשוך ומפנק, בו תוכלו להתכסות בשמי הקטיפה המדבריים, לצפות במטר הפרסאידים (שמו של מטר המטאורים) שישטוף את שמי המדבר ולבקש אין ספור משאלות.

לאורחים הלנים בכפר הנוקדים, ההשתתפות בפעילויות הנה ללא תשלום. אורחים הלנים בערד או באזור מוזמנים לרכוש כרטיסים כניסה לפעילויות מטר המטאורים (ללא לינה) דרך משרד ההזמנות של כפר הנוקדים.

משרד ההזמנות של כפר הנוקדים: 08-9950097

במייל: kfar@khn.co.il

באתר: https://bit.ly/2WV6VMA


מפה



המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי