חגי תשרי 2019, 14/09,21/09, 28/09-01/10, 05/10, 12-22/10

10:00-16:00, ערבי חג ושישי בין השעות 10:00-13:00

קיבוץ יד מרדכי יציין את חגי תשרי בחגיגה מלאה בדבש וחוויות:

פעילות בבית הדבש והדבורה │נסיעה חוויתית בטרקטור ועגלה│אפיית עוגות דבש!

תיירות קיבוץ יד מרדכי מזמינים את המבקרים לפעילות נוטפת דבש בארבע תחנות:

בית הדבורה והדבש-הרבה לפני שבני האדם הקימו מפעלים, בנו הדבורים את אחד המפעלים המתוחכמים. המרשימים והמרתקים בעולם. הכוורת. המכונות המשוכללות במפעל הן הדבורים עצמן וטעם התוצרת המתוקה של מפעל זה מוכר ואהוב על כולם.
הצטרפו למסע אל עולמן הקסום של הדבורים. עולם של סדר מופתי, חריצות, נאמנות מוחלטת, היררכיה מתוחכמת ואפילו – זמן לריקודים (למרות שגם הם, משמשים לצורכי עבודה..) דבוראי לבוש חליפה, יקבל את פניכם ומאחורי חלון זכוכית מיוחד ואטום, יפתח לנגד עינכם כוורת פעילה, הומה ורוחשת באמצעותה נוכל ללמוד ולהבין מקרוב את דרכי הפעולה של הדבורים במקומן הטבעי ולהציץ אל נבכי עולמן הסודי והקסום.

סיור בטרקטור הקיבוצי- לאחר שנלמד על הדבש וכמובן גם נטעם ממנו (מתוק וטרי מכל דבש שאי פעם טעמתם) ימתין לכם ברחבת בית הדבש הטרקטור הנאמן שלנו, רתום לעגלה בה נוכל להגיע אל מרחבי הקיבוץ ולצפות מזווית חדשה ומעוררת השראה בתחומי המשק החקלאי שלנו.
נלמד על הרפת ותהליך החליבה, על גידולי השדות והפרדסים, נבין כיצד משתלבים חיי המשק בחיי בני הקיבוץ ונלמד דרך התחנות הללו את סיפורה של יד מרדכי.
אפיית עוגות דבש- קרואסון אמיתי, אוכלים בפריז. פיצה אורגינלית בנאפולי. ועוגת דבש?
ניחוש מעולה! עוגות הדבש המתוקות של יד מרדכי – הן הדבר האמיתי
אנחנו מזמינים אתכם לסדנא מתוקה לאפיית עוגות דבש במהלכה אתם הקונדיטורים, נחשוף בפניכם את המתכון הסודי של עוגות הדבש המפורסמות שלנו ויחד נכין עוגה חמה ומתוקה!

בית האוסף "קיבוץ של פעם"-בבואם של הילדים הצעירים אל מרכז הטֶכְנוֹסְטַלְגְּיָה (טכנולוגיה של פעם) ביד מרדכי, קשה שלא להבחין בפניהם המשתאות נעצרות אל מול החפצים המוזרים שלפניהם. מוחם הקודח מנסה לפצח בכל כוחו – למה הם שימשו וכיצד השתמשו בהם? המקום הקסום הזה, מאפשר לדורות הצעירים היכרות עם סוג אחר של טכנולוגיה. כזו שאינה דורשת מטען. אין לה שלט, גם לא מסך טאצ'.
מפגש יוצא דופן בין הדור המתקדם והטכנולוגי ביותר לבין הטכנולוגיות שחלפו מן העולם.
גבעת שחזור קרבות תש"ח-גבעת הטבע השוכנת בלב השדות המוריקים, טומנת בעברה סודות גדולים, מעשי גבורה בלתי נתפסים וסיפור מרתק ורב תהפוכות אודות 150 חברי קיבוץ ולוחמי פלמ"ח – נשים וגברים שעמדו לבדם כנגד חטיבה מצרית שלמה.
במשך שישה ימים תמימים, אלפי חיילים מאומנים וחמושים בטנקים, תותחים ומטוסים, נבלמו בדרכם לעבר תל אביב כאשר מולם ניצבים הקיבוצניקים והפלמ"חניקים וכלי הנשק הדלים שעמדו לרשותם. הסיפור האפי הזה, הוא סיפורה של ההתיישבות בארץ ישראל ומסמל את עקשנות, הגבורה והנחישות שאפיינו את דור החלוצים ומקימי ישראל.

משך הפעילות המלאה כ- 3 שעות .
כמה זה עולה?

מחיר משולב לשלוש תחנות – בית הדבש, טרקטור, קיבץ של פעם, 55 ₪ לילד ו50 למבוגר.

סדנת אפיית עוגות דבש – 20 ₪ לעוגה משפחתית. כרטיסים מוזלים באתר קופונופש, מועדון טוב, מגה לאן.

לפרטים נוספים, תיירות יד מרדכי: 077-7295701 


המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי