ים המלח – המקום הנמוך ביותר על פני כדור הארץ, הוא אזור ייחודי שמושך תיירים מכל רחבי העולם. השילוב המוצלח בין פסגות, מצוקים, וחופי ים, למגוון מסלולי טיול שמתאימים למשפחות, זוגות, קבוצות ויחידים – מושך רבים לשוב ולבקר באזור.

ערד – מיקומה של העיר המודרנית ערד מגלם בתוכו את מכלול היתרונות העצום הטמון בה . ממזרח לה שוכן ים המלח על שלל אתריו והאפשרויות הגלומות בו. סביב לערד משתרע מדבר ציורי ויפה, כשמצפון לה מדבר יהודה ומדרום לה משתרעים מרחבי הנגב המזרחי, על מכתשיהם, רכסיהם המרשימים ונחלי הנגב הגדולים. מרחק דקות ספורות מערבה לערד שוכן יער יתיר העצום (גדול היערות הנטועים בישראל), בו שוררת כל השנה אווירה אירופית ממוזגת ונעימה. 33 אלף דונמים של יער רחב ידיים ובו שפע אתרי טבע קסומים, שרידי יישובים קדומים, פריחת אביב מרהיבה, ואוויר הרים צלול כל השנה. מסתבר על כן, שערד נמצאת בשער הטבעי לחופשה מדברית המושלמת. זוהי נקודת הפתיחה המושלמת לכל טיול או נופש במרחבי המדבר הארצישראלי. ערד מציעה לאורחיה מגוון רחב של שירותים עירוניים, שירותי תיירות, הסעדה, לינה ושפע אתרי ביקור הנפרשים ברחבי העיר ובסביבתה הקרובה.


המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי