נאות הכיכר הוא מושב בצפון הערבה ליד ים המלח השייך למועצה אזורית תמר. שם היישוב לקוח מכך שהוא ממוקם בכיכר סדום, היכן שפעם התקיימו ערי הכיכר.                                         

הישוב שהתחיל כחוות בוקרים ב-1959 הינו מושב עובדים בו מתגוררים פחות ממאה משפחות המתפרנסות מחקלאות, תיירות ועבודות יד (קרמיקה, תכשיטים וכו').

מסלולי טיול בנאות הכיכר:                                                                          

מיקומו של הישוב מהווה נקודת מנוחה/יציאה מעולה לטיולים ברגל, ברכב או באופן בין גבעות החוואר שבו ניתן למצוא את מעיין האהבה – המעיין הנסתר: המעיין  הנמצא בצד הכביש המוביל לעין תמר ולנאות הכיכר. אין כמו פינה צוננת ומוצלת בלב המדבר. טבילה במי המעיין המעט מליחים תחת צילם של עצי דקל – משבה כל נפש.                                                                                   

האגדות מספרות שטבילה או שטיפת פנים של מי המעיין משיבה אהבה וזוגיות. ואם תשאלו מה פירוש השם "פלוטית" הרי שמדובר על פלוטית שהייתה בתו של לוט ונאמר עליה שהייתה אישה בעלת סגולות רבות.                   כמו כן, ניתן להמשיך לגבעת החוואר הייחודית שלנו עם מסלול הליכה קצר אל סלע בצורה פטריה.

במושב ניתן להתאכסן באכסניית נאות הכיכר, אשר מתאימה מאוד לקבוצות/ משפחות וליחידים המחפשים לינה יותר פונקציונלית עם חדרים פרטיים ומקלחת ושירותים משותפים, מטבח וסלון משותפים וכך ניתן לבוא במגע עם שאר האורחים ולייצר חברויות.

המחיר- מ-99 ₪ לאדם ללילה כולל ארוחת בוקר, ארוחת ערב ב-79 ₪ לאדם, או 69 ₪ לקבוצות.

פרטים ליצירת קשר-0587210475

מייל- nolingam@gmail.com

מאפייני עסק

  • מגישים ארוחת בוקר

המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי