קסומים ומפנקים

מעוניינים לבלות בצימר איכותי בלב המדבר – בזוג, עם המשפחה או עם חברים? בסמוך למצפה רמון ליד המצוק של מכתש רמון שוכנת חוות האלפקות, חווה יפה וקסומה. החווה מציעה מגוון אטרקציות לכול המשפחה לצד צימרים ובקתות אירוח משובחות ומפנקות.

חופשה ייחודית וקסומה במדבר

בחווה האלפקות, על פני גבעת הלאמות, פזורים מספר צימרים, סוויטות ויחידת סטודיו המציעים הזדמנות נדירה לחוות את יופיו ושלוותו של המדבר, וגם להכיר מקרוב את החווה הייחודית שלנו ואורחותיה. דמיינו את עצמכם מבלים ערב מדברי אינטימי עם חופת שמים מרהיבה של אינספור כוכבים, כשמסביב שקט עמוק המופר מידי פעם בקולות פעייה רכים של עדרי האלפקות והלאמות. את הערב תוכלו לבלות עם מדורה או ברביקיו לצד הצימר. בהמשך, לאחר שינת לילה שלווה במיטה מפנקת ובחדר מעוצב, אתם מתעוררים עם כוס קפה מעולה כשלפניכם נפרס העדר שמתחיל את פעילות יומו. כעת, כשהיום התחיל, תוכלו לשלוח את ילדיכם לבד או בחברתכם למגוון פעילויות והתרחשויות הקורות בחווה. בין היתר יוכלו ילדיכם לרכב על לאמה או על סוס פוני, תוכלו להצטרף להאכלת חיות בבוקר או בשקיעה, או ליצור בצמר בבקתת האבן. כמו כן, ניתן לצאת מהחווה לטיולי סוסים במצוקי המכתש, לקחת את ארוחת הבוקר מהצימר ולצאת לפיקניק לאמה לכל המשפחה, או לבחור באחת מהאטרקציות והפעילויות שיש למצפה רמון וסביבתה להציע. וזה עוד לא הכול. אורחי הצימרים שלנו זוכים למגוון איכותי של פעילויות מיוחדות עבורם, החל מיוגה עם נעמה ועד אישי.

צימרים איכותיים ומפנקים על ראש הגבעה

הצימרים ויחידות האירוח הנוספות שבחווה שלנו מעוצבים בטוב טעם, ומשתלבים באווירת המדבר הקסומה כמתחמים נוחים ונעימים לשהייה ולינה למשפחות, זוגות, קבוצות, או בודדים. בכול צימר תיהנו מנוף הטובל בירוק נווה המדבר של החווה, וכן ממיזוג אוויר, מפינת אוכל ופינות ישיבה נוחות ויפות, חדר רחצה מפנק ומרווח, ומטבחון מאובזר הכולל תנור, כירה חשמלית, מקרר וכלי אוכל. בנוסף, הצימרים כוללים מרפסת מוצלת ושלווה המשקיפה מראש הגבעה אל הנוף הפסטורלי של החווה והמדבר.

מאפייני עסק

  • עמדת מנגל

המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי