חאן דרך הבשמים הינו אתר מיוחד הממוקם מאחורי מושב צופר. המקום הוקם על ידי דבי רבינס, בת האזור ופועל כאתר תיירות משנת 2000. האתר התחיל את דרכו כמוקד לחוגי רכיבה על חמורים ופעילויות שטח. במשך השנים התפתח וגדל והפך למוקד לאוהבי טבע וטיולים ולמחפשים חוויה מדברית רגועה בסגנון שונה.

החאן נמצא ממערב למושב צופר, במרחק כשני ק"מ מכביש הערבה וממוקם כשני ק"מ מצפון לאתר העתיק מואה, שהיוותה חאן דרכים על דרך הבשמים העתיקה, בשנת 2005 הוכרה דרך הבשמים כאתר היסטורי עולמי ע"י ארגון UNESCO. החאן נמצא באזור מדברי יפהפה המשקיף על הרי אדום ממזרח ונוף מדברי מהמם ממערב ומומלץ לטיולי ג'יפים ולטיולים רגליים.

כיום החאן מציע מגוון פעילויות מדבריות ואירוח בסגנון מדברי ייחודי. את החאן מנהל צוות נעים וצעיר תוך הקפדה על הכנסת אורחים כמיטב המסורת המדברית.

בחאן שלושה מאהלים גדולים בהם לנים ומתארחים האורחים ובמרכזו סככת ענק מקורה לאירוח ומאהל נוסף לארוחות. בנוסף בחאן 4 חושות לקבוצות קטנות יותר. כל האוהלים והחושות בחאן מחוממים אם יש צורך. הלינה בחאן על גבי מזרונים ומחצלות.

כל אוהל/ חושה מאובזרים בחיבור לחשמל ותאורה. כל קבוצה מתארחת במאהל משלה. או חושה משלה. האוהלים מתאימים לקבוצות של 15-35 איש. החושות מתאימות לקבוצות של 8-12 איש. בסופ"ש ישנו מינימום הזמנה לחושה ולאוהל.

בחאן ישנם מבני שירותים ומקלחות גדולים מופרדים לנשים ולגברים,עם מים חמים כל היממה לשימוש האורחים. בחאן ישנו מטבח חיצוני המאובזר בגז, מנגלים, עמדת שטיפת כלים, מקרר ומקפיא לשימוש האורחים, כלים מומלץ להביא עמכם.

ה"צימר" של מירב – בחאן ישנו חדר פרטי ממוזג עם מיטה זוגית ומקלחת ושירותים פרטיים. לחדר מרפסת מקורה עם נוף מדברי.
הלינה בחאן בתיאום מראש.

מאפייני עסק

  • בריכה
  • חנייה
  • מטבח מרכזי
  • עמדת מנגל
  • רומנטי

מפה

צופר, ערבה

המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי