חנוכה בקיבוץ יד מרדכי:

מגרשים את החושך בקיבוץ יד מרדכי

חגיגת חנוכה מוארת וסיפורי מורשת בקיבוץ יד מרדכי: סיור מורשת בלילה ∙ פעילות בבית הדבש והדבורה ∙ מירוץ בזמן ∙ נסיעה בטרקטור הקיבוץ ∙ ביקור בבית האוסף "קיבוץ של פעם"

04-10/12 בין השעות 10:00-15:00

קיבוץ יד מרדכי מזמין את הקהל הרחב להפנינג חנוכה מתוק מדבש בסימן שבוע מורשת!

שבוע מורשת בסימן מירוץ משפחות

בחנוכה הזה קיבוץ יד מרדכי מצטרף לשנה החמישית של שבוע מורשת ומציע מגוון פעילויות שילמדו את כל המשפחה על אתר מורשת הקרב של יד מרדכי, בו התרחש הקרב בין הפולש המצרי למגיני יד מרדכי ולוחמי הפלמ"ח במלחמת העצמאות במאי 1948. כחלק מהפעילות, המשפחות יוכלו להשתתף במשחק "המירוץ בזמן" – משחק הבנוי מחידות ואתגרים, מותאם במיוחד למשפחות. במסגרת הפעילות, יוזנקו המשפחות מהכניסה לאתר שחזור הקרב, משם יעברו בין אתרי המורשת של קיבוץ יד מרדכי וילמדו על ההיסטוריה של הקיבוץ ושל הקמת המדינה.

מתי: 04-10/12 09:00 – 15:00

כמה עולה: 25 ₪ למשתתף מגיל 3

מיוחד לחנוכה – טיול פנסים לילי

השנה תתקיים בקיבוץ פעילות מיוחדת לחנוכה ובה יצאו המבקרים לגרש את החושך בעזרת פנסים ועששיות. בסיור יצאו המבקרים לאתר שחזור קרב תש"ח ויתחקו אחר הקרב ההירואי שהתרחש במקום. משם ימשיכו לפעילות מחממת בה יהנו מקפה ותה מהמדורה, לצד פיתות על הסאג', בזמן שישמעו על סיפורי הגבורה של מקימי הקיבוץ.

מתי: 04-10/12 17:00 בהרשמה מראש

כמה עולה: 25 ₪ למשתתף מגיל 3

 

חוויה מתוקה לכל המשפחה

לצד פעילויות שבוע מורשת, ייהנו המבקרים מפעילות מתוקה בבית הדבש והדבורה. שם ניתן לצפות בעבודת הדבוראי ובחיי הדבורים בכוורת, ללקק דבש טהור ולהכין נרות עשויים דונג דבורים. לאחר הביקור בבית הדבש, ימשיכו המבקרים לאטרקציה האהובה: סיור בטרקטור הקיבוצי שיוביל אותם לתחנות מלהיבות ברחבי הקיבוץ בהם: הרפת החקלאית של הקיבוץ, הפרדסים, המכוורת החקלאית, בית האריזה ועוד.

לאחר מכן, יבקרו המשפחות ב"בית קיבוץ של פעם", אשר מספק הצצה נדירה לחיי הקיבוץ הנוסטלגי. שם יתקיים סיור מודרך והסבר על הפריטים המוצגים: חדר הילדים וספר המטפלת, פריטי חדר האוכל הקיבוצי, כלי העבודה ועוד. הביקור בבית קיבוץ של פעם המספר את סיפורו של הקיבוץ והחלוצים הראשונים מאפשר חגיגה של נוסטלגיה והתרפקות על העבר.

מתי: 04-10/12 09:30 – 15:00

כמה עולה: כרטיס משולב – 55 ₪ לילד, 50 ₪ למבוגר, כרטיסים מוזלים במועדונים השונים

לפרטים: 077-7295701

מאפייני עסק

  • לילדים

המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי