מכוורת קיבוץ ארז, אשר בצפון הנגב, הוקמה בשנת 1950.
אנו ידועים לאורך שנים רבות באיכות הדבש
אשר נארז כפי שהוא נירדה מחלת הדבש.
צוף הפרחים, שהוא חומר הגלם היחיד שממנו מיוצר הדבש, הוא הקובע את טעמו, צבעו, ריחו וסגולותיו של הדבש.

ספורטאי יוון העתיקה,שנטלו חלק באולימפיאדות, נהגו לאכול דבש כשיגרה, על מנת להגדיל את כוחם ומרצם.

גם כוחו של יהונתן חזר אליו באוכלו דבש (שמואל א', י"ד).
שלמה המלך החכם באדם המליץ על דבש: "אכול בני דבש, כי טוב" (משלי כ"ד).
דבש מפרחי הדרים- דבש הדרים של קיבוץ ארז הינו דבש איכותי עשיר בטעמים וניחוחות צופניים של מטעי ההדרים בקיבוצנו. שילוב הפרחים השונים(תפוזים, פומלות לימונים וקלמנטינות) יוצרים מלבד הטעמים והניחוחות גם שפע של תועלות בריאותיות. תורת הצמחים ברפואה מסורתית וברפואה מודרנית מציינים את התועלות התזונתיות והבריאותיות של צמחים צופניים רבים , כאשר דבורים אוספים את מיטב צוף הפריחה בשדות שמורות הטבע באזורינו. רדיית הדבש נעשית בשיטות מסורתיות ומבוקרות ללא חימום וללא כל התערבות בתוצר של הטבע. דבש זה מתגבש במשך הזמן אך שומר על איכותו ככול דבש אחר.
דבש מפרחי אשלים- דבש פרחי אשלים של קיבוץ ארז הינו דבש איכותי עשיר בטעמים וניחוחות צופניים של חורשות האשלים בצפון הנגב ועד קיבוץ ניר יצחק. . דבש האשלים מלבד הטעמים והניחוחות גם שפע של תועלות בריאותיות. תורת הצמחים ברפואה מסורתית וברפואה מודרנית מציינים את התועלות התזונתיות והבריאותיות של צמחים צופניים , כאשר דבורים אוספים את מיטב צוף הפריחה בשדות שמורות הטבע באזורינו. רדיית הדבש נעשית בשיטות מסורתיות ומבוקרות ללא חימום וללא כל התערבות בתוצר של הטבע. דבש זה מתגבש במשך הזמן אך שומר על איכותו ככול דבש אחר.

דבש


מפה


מאפייני עסק

  • כשר

מפה

קיבוץ ארז

המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



צור קשר עם דבש קיבוץ ארז
[post_id]

מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי