מבוך מרים: בשביל הבשמים והתבלינים במושב ניר משה

מתי בפעם האחרונה יצאתם לטבע ונתתם לעצמכם, פשוטו כמשמעו, ללכת לאיבוד?  שבילים מפותלים בין שיחי התבלינים ושיחי הבשמים ורק דרך אחת לצאת מזה – ליהנות !  מבוך מרים ממוקם במושב ניר משה שבדרום הארץ, הוקם ע"י מרים ואלי שדה. מרכז חוויתי לקבוצות ילדים, מבוגרים ומשפחות, שמוכנים  ללכת לאיבוד –ממגוון הריחות והטעמים-  ולצאת מזה בחיים.  לאורך המסלול תחנות של עצים משבעת המינים, ארבעת המינים, ועצים מהמקרא.

בתחנות – סיפורים על מקורות העץ, אגדות ושימושים. המקום מאפשר: התחככות בתבלינים, עשייה, פעילות לימודית מעמיקה עם התבלינים והבשמים. לגרום למודעות בשימוש משכיל בצמחים לתועלת האדם והאנושות.  להבין את הקשר בין הסביבה, הצומח, החי והאדם.

ניתן לקטוף עלים: מצמחי התבלין – לחליטת תה,להכנת פיתות עם תיבול – על סד. מצמחי הבושם  – להכנת שקיות ריח. ניתן להשתתף בהרצאות וסדנאות בנושא :צמחי מרפא, שימושים בצמחי תבלין ובושם ועוד.


מפה


מאפייני עסק

  • חניה חינם
  • לילדים

מפה

משק 26, מושב ניר משה

המידע המוצג באתר זה הונגש לציבור על ידי הרשות לפיתוח הנגב, הרשות לפיתוח הנגב אינה אחרית על תקינות המידע ו/או קיום ותפעול האירועים, אנו ממליצים לוודא שפרטי האירוע ו/או מידע על בתי העסק, שעות פעילות ומיקום עדכנים ישירות מול מפעיל של כל אירוע / בית עסק. ט.ל.ח



מה קורה בנגב

גולשים מספרים לנו על פעילויות ואירועים בנגב, מכירים גם? כתבו לנו כאן

Gonegev חברתי